Izlaist navigāciju

Preču piegāde un atgriešana

Piegāde:

Jūsu pasūtījums tiks apstrādāts gaidāmajā piegādes datumā (un attiecīgā gadījumā - termiņā), kas norādīts nosūtīšanas apstiprinājumā, ja vien nenotiks no mums neatkarīgs notikums. Tas parasti ir 72 līdz 129 stundas (3 līdz 5 darba dienas), ja pasūtījumu veicat līdz plkst. 14:00 pēc Viduseiropas laika. Ja no mums neatkarīga notikuma dēļ mēs nevaram ievērot paredzēto piegādes datumu, mēs sazināsimies ar jums, norādot pārskatītu paredzēto piegādes datumu.


Atcelšana:

Ja esat veiksmīgi veicis pasūtījumu un esat pārdomājis, vienkārši atteiksiet piegādi. Jums ir līdz 14 dienām, lai atgrieztu preci, lūdzu, pārliecinieties, ka ierīce ir atgriezta oriģinālajā iepakojumā.


Atgriežas:

Ja esat saņēmis ierīci, bet esat pārdomājis, varat to atgriezt 14 dienu laikā. Lūdzu, pārliecinieties, ka ierīce ir atgriezta oriģinālajā iepakojumā un tai ir pievienoti visi pasūtījumam pievienotie piederumi.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot WhatsApp, lai bez maksas saņemtu elektronisku atgriešanas uzlīmi.

Lūdzu, izdrukājiet uzlīmi un pievienojiet Dyson ierīces, kuru vēlies atgriezt, kastītei.


Apmaiņa:

Ja domājat, ka esat iegādājies nepareizu produktu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot Whatsapp, un kāds no mūsu speciālistiem ar jums labprāt apspriedīs aizstāšanas iespējas.


Garantija:

Dyson ierīces ir izstrādātas, lai nodrošinātu nepārtrauktu augstu veiktspēju. Ja Dyson ierīce tiek lietota, kā paredzēts, un tā sabojājas divu gadu garantijas laikā, mūsu pienākums ir to salabot vai nomainīt. Tomēr ir noteikti apstākļi, kad Dyson garantija neattiecas uz ierīces remontu vai nomaiņu. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, noklikšķiniet šeit.